Känner att detta känns mycket svårt just nu,
har alldeles för mycket på gång, i huvudet och
att funderar över. Just idag ska jag gå igenom något
som jag inte vet vad det handlar om, vad jag vet 
är att det kan handla om precis vad som helst och
precis vad som helst kan hända...
 
Behöver hjälp att komma dit igen, har varit där
i perioder och vet hur mycket positivt det
ger mig och hur mycket lättare allt känns då.
 
Var på massagehealing igår och det kändes
verkligen som det var stopp i kroppen, att jag
inte kunde ta till mig lugnet som healingen ger.
 
Vill, måste och ska komma till det lugnet igen som
gör att jag kan leva här och nu och njuta av det fina 
och fantastiska liv jag har full ut. Vill inte att
oro, skuldkänslor, ledsamhet, känsla av att göra fel,
ilska, orkeslöshet och annat negativt ska få fäste
i och hos mig...
 
Mitt liv är värt så mycket mer än dessa negativa saker.
Jag älskar mitt liv, min familj, mitt hem, mitt jobb...
 
Men idag, just nu, är känslan tung.
 
 

Kommentera

Publiceras ej