Idag var glädjen så stor hos mig att jag fick svälja tårarna som var på väg. Vi har idag varit i skolan, Sagas klass skulle sjunga för dels en klass med yngre barn men också på ett älderboende. Vi kom iväg utan både stora protester och kramper, vilken lycka bara det, och vi kom in till klassen.
Tårarna var så nära när klassen och de yngre klasserna applåderade när Saga kom och var med, vilken härlig grupp med barn/ungdomar hon har förmånen att gå med. Sedan när jag stod och lyssnade på sångerna och såg glädjen och kände sådan värme och lycka när hon stod där bland sina klasskamrater för första gången på flera månader. Då vällde mitt mammahjärta över av lycka och glädjetårar. Var tvungen att vända mig om en kort stund för att samla mig...
Efteråt var det fika som älderboendet bjöd på. Saga var så glad och jag såg hur hon levde upp men samtidigt förstod jag att hon var trött,  hon som inte har stått och gått på detta sätt på flera månader stod och gick i ca en timme rakt av. Hon var riktigt ostadig i sin gång efteråt och tyvärr spände vi bågen för mycket, vi följde även med på syslöjden efteråt och då kom en kramp när hon satte sig ner på stolen och slappnade av lite... Men det var Sagas val att göra det och hon mådde bra av det...
Ha en fin och härlig valborg alla fina.
♥KRAM♥