... Det var att vi inte skulle ha J kvar i livet. Läkaren sa att det hade kanske hållit i en månad till eller så... Så tacksam och glad över att han finns hos mig/oss. Är kvar på sjukhuset så det är tomt hemma...
 
Allt detta gör att det blir så tydligt hur sårbar man är, hur beroende vi är av varandra i familjen. 
 
Om en av oss blir kvar själv med  Saga måste vi ha en plan för hur det ska lösas, det är ngt vi har insett i denna krissituation. 
 
Det snurrar många tankar och mycket oro så här mitt i natten när jag inte kan sova. Återigen så är jag så tacksam att Saga har det lite lugnt just nu och att skolan börjat igen så hon får sin vardag att rulla på. Hon har korttids till helgen där jag hoppas att hon får både gå på Liseberg och bio men främst bara vara på sitt älskade ågrenska.
 
Älskade familj
 

2 kommentarer

Nettan

24 Aug 2016 06:59

Kramar till dig och din familj

Svar: Stort tack 💜💜
Ann Andersson

Anonym

09 Sep 2016 20:48

Hur är det med J?

Kommentera

Publiceras ej