Vi går alla igenom livets alla olika skeden men hur det än är så är vissa bitar tyngre än andra. 2014 fick ett avslut som jag inte var riktigt förberedd på trots min mammas höga ålder så trodde jag nog att hon hade lite mer tid kvar. Men det går väl aldrig att vara tillräckligt beredd för livets avslut...
 
Orken och lusten har inte riktigt funnits för att skriva här och funderar mycket över om jag ska fortsätta skriva.
 
Försäker ta mig tillbaks till någon sorts jämnvikt efter denna senhöst/vinter. Svårt att hitta vägar att gå för att hitta orken, energin och glädjen i livet men sakta känner jag att det börjar komma, tyvärr slås jag ner med jämna mellanrum då minnena blir starka, nätternas grubblande för täta och Sagas kramper som gör henne och oss slitna, trötta och oroliga. 
 
Tack alla ni som trots allt kikar in på min blogg då och då trots avsaknad av nya inlägg. 
 
Ta hand om er och njut av livet som är så gott och var ödmjuk mot det.
 
Kramar och lycka