Idag har Saga varit på återbesök i Uppsala och hennes öga ser jättefint ut, trådarna som stack ut ur ögat klipptes av o tejpen togs bort. 
Hon har kämpat dessa vecka och i tisdags var hon tillbaks i skolan efter nästan tre veckors frånvaro. Vilket mottagande hon fick både från kompisar som kramade henne o hälsade henne välkommen tillbaks o sa att de saknat henne men även alla, och då menar jag alla, lärare som kom fram till henne och verkligen visade och sa hur glada de var att se henne igen och att hon varit sannars...
Igår fick Saga ett brev på posten med ett kort o en så fin gåva från en av alla de fina o fantastiska människor jag lärt känna genom min blogg, Fb och genom att båda våra döttrar har epilepsi. Saga blev så glad och mitt hjärta svämmade över att lycka. Tänk så många underbara fina o fantastiska människor det finns ute i landet som dessutom bryr sig om och tänker på oss. Även fast de många gånger har det svårt själva...
 
All lycka o kärlek till er alla och
jag kan inte nog förklara hur tacksam 
jag känner mig över att allt gick 
så bra, hade kunnat vara mycket
värre. Ser med stor ödmjukhet på
livet och den väg den väljer åt oss.
Älskar er Jörgen
Sara Sandra och Saga
 

Kommentera

Publiceras ej