Denna vecka har kantats av mycket kramper och akutmedicin men igår o än så länge idag är det lugnt...
 
Däremot har jag haft en fruktansvärd huvudvärk nästan hela veckan och har nu förstått varför. Har varit lättirriterad och  tålamodet har inte funnits som det brukar. Spända käkar och axlar... 
 
I morgon är det dags att lämna Saga på hennes första sommarläger. Hon längtar och ser så mycket fram emot det... packningen står klar i hallen...
 
Inser att hur det än är och hur roligt jag än tycker det är för Saga att hon ska få sin "egna" vecka med sina "egna" upplevelser så känns det tungt, oroligt och jag är spänd. Men när vi lämnat och sagt hej då till en tjej som inte vill kramas när vi lämnar så kommer det kännas bättre (hoppas jag). Tror det känns extra tungt nu eftersom hon precis har gått ur ett långt skov med kramper. 
 
Nu hoppas och önskar jag att hon får en underbar vecka med så få kramper som det bara går, för kramper kommer hon få på lägret men hon har sin fina assistent med sig och hennes älskade storasyster Sara jobbar på lägret (fast inte med Saga) så det kommer att bli så bra så bra...
 
Kram och lycka alla fina
och skyddsänglarna kommer vaka över vår ängel.
 

1 kommentarer

Lena Sundqvist

22 Jun 2014 09:55

Lycka <3

Kommentera

Publiceras ej