Det är det verkligen, för alla. Vi har just haft en helg som verkligen kändes som ett stort steg, för oss föräldrar i alla fall, vad det gäller att släppa taget om dottern mer och mer. Tror inte Saga brydde sig ett dugg egentligen. Saga var i helgen på Ågrenska och då brukar alltid Jörgen och jag bo på hotell så vi inte finns allt för långt bort ifall ifall det händer något. Nu när jag skriver det känns det så "löjligt" men det är stort steg för oss att inte vara där omutifallatt. Men nu har vi tagit det steget, vi var inte någon av oss närmare än 3 timmar med bil och till råga på allt så var vi åt två helt olika håll under helgen, jag i Karlstad och Jörgen i Lund. Det var en hissnande tanke innan helgen men allt har gått bra. Saga har haft en av sin bättre helger på korttids på ett tag, de var på bio och åt på pizzeria, bakade och mycket annat. Självklart hade hon några kramper men inte så att det förstörde den goa helgen.
 
Jag var som sagt var i Karlstad på SEF kongress. Spännande och lärorikt, träffade många många fina och härliga människor och det blev tillfälle till att diskutera en hel del och utbyta tankar och idéer om arbetet i våra olika epilepsiföreningar. Känns som det har öppnats en del kanaler för att utveckla och fortsätta arbetet i föreningen men även i förbundsstyrelsen och i föräldrakommittén. Jag har en spännande tid framför mig känner jag, säker en hel del idéelt arbete men allt är ju för en god sak, barn/ungdomar/unga vuxna/vuxna med epilepsi. Och inte att förglömma, föräldrar och familjer. Kanske någon föräldrahelg och familjehelg framöver att jobba med - kul och spännande. Jag får se vad framtiden gör för mig och min kära familj.
 
 

4 kommentarer

Ammi

21 Oct 2013 21:11

Underbart bra jobbat! <3 Du är fantastisk som engagerar dig så! Kram o sträck på dig nu :-)

Svar: Tack Ammi ♡ kram till dig ♡
Ann Andersson

Tina

22 Oct 2013 06:28

Underbar läsning❤!

Svar: Tack ♡
Ann Andersson

Anonym

22 Oct 2013 09:55

Du är fantastisk på alla sätt! Hejja dig och tack för att du finns <3
Kram jenny (L)

Svar: Tack snälla fina Jenny <3 <3 <3
Ann Andersson

Malin

22 Oct 2013 20:34

❤️

Kommentera

Publiceras ej