Vi fick i måndags ett brev från Kanada. En fin tomte och ett kort i en ram med finaste och saknade Sandra på kortet.  Så glada vi blev, vi kommer, precis som Sandra önskar,  hänga "henne" i granen så hon är med oss över jul ändå. Det kommer vara något som saknas denna jul men som med allt så gör vi det bästa av det. Vi firar jul som vanligt med Sandra i våra tankar o hjärtan. Där hon alltid finns ♡♡♡.
Saga pratar ofta om Sandra så det är en stor saknad när hon inte är hos oss. Men hon ritar o skriver många lappar o kort till henne...
 
Just nu ligger Saga o sover efter en natt med GTK kramper o en GTK för ett tag sedan. De förrädiskt lugna dagar vi haft med bara något anfall per dag har återigen brutits med kraftiga kramper...
 
Men återigen, kan inte skriva det tillräckligt ofta, så är det vardagen när man lever med svår epilepsi,  LGS,  det som kan vara lite jobbigt är att jag, och säkert många med mig, hakar på hoppets tråd de lite lugnare dagarna som Saga kan ha då och då och då kan det bli lite extra tungt när verkligheten kommer ikapp. Men annars skulle inte jag orka tror jag. Hoppet och glädjen över livet är min livslina. 
 
Kram alla fina och ta vara på varandra
I denna juletid. ♥♥♥
 

2 kommentarer

JennyD

11 Dec 2013 09:09

Styrkekramar till fina familjen <3 <3 <3 <3

Sandra

23 Dec 2013 03:15

Älskar er massvis!! <3 :) vi syns på julafton på skype <3

Kommentera

Publiceras ej