Saga har i går och så här långt idag
haft 18 stora toniska kloniska kramper.
Helt vansinnigt när man räknar
ihop. Hon är så tagen, hon pratar
inte,  hon kan inte styra sin kropp,
hon kan inte hålla upp kroppen
när hon sitter. 
Dessa dagar är så jobbiga för henne
och för oss som bara kan finnas där. 
Man sitter och håller om henne i
krampen, i skriket,  i kroppen som
vrids och spänns, i armarna som 
krampar och slår sig själv i ansiktet,
när andningsstoppet gör henne blå
runt munnen, när andningen kommer igen
med gurglandet av saliv, när sucken
kommer som betyder att det äntligen
är över för denna gång. Och väntan
på nästa...
 

5 kommentarer

JennyD

27 Feb 2014 15:59

Finns inte ord tillräckligt för att uttrycka den smärta jag känner för Saga och er!!!!Jag önskar jag kunde ge er all min styrka för att avlasta bara lite för er!!!Massa kramar, tankar och styrka till er alla❤❤❤❤

Svar: Tack Jenny ♥♥♥
Ann Andersson

Lena Sundqvist

27 Feb 2014 19:25

Å vännen <3 önskar jag kunde hålla DIG en stund i vilans land och Saga <3 ....

Svar: Tack vännen <3
Ann Andersson

Ammi

27 Feb 2014 20:03

Stor varm kram ♥

Svar: Tack min vän ♥
Ann Andersson

Gittan

27 Feb 2014 20:34

Stackars lilla tös.
Stora kramar till er alla. ♥♥

Svar: Tack och kram ♥
Ann Andersson

Malin N

27 Feb 2014 21:26

Åh ära nån vilket dygn...
Må änglarna vara med er!
Kram <3

Svar: Tack och kramar ♥♥♥
Ann Andersson

Kommentera

Publiceras ej