Det är svårt att stänga av tankarna när jag vaknar
på natten och det gör att jag inte kan somna om.
Låg och funderade på om jag skulle skriva av  mig lite
så  blev det.
Älskade ängeln Saga ligger bredvid och sover, oroligt men än
så länge utan kramper.
Mötet med läkaren igår kändes bra men samtidigt gav det många
tankar kring Sagas framtid... Vi började fundera på vad vi kan göra
Mer för att göra livet bättre och  skapa en livskvalitet som är värdig för Saga.
Samtidigt är min  mamma kvar på sjukhuset vilket också känns tungt.
Många djupa och tunga tankar kommer så  här på natten, det är bara så.
Men om några timmar är det en ny dag med nya utmaningar som ger
livet glädje.  För vi har mycket glädje i livet.
Vi har förmånen att  kunna vara med Saga varje dag, vilket jag är tacksam 
över,  är också tacksam över att vi  inte behöver kämpa mot lss och
försäkringskassan.  Det finns hela tiden saker som jag kan glädjas åt.
Nu ska jag sova igen. Kram alla.

7 kommentarer

Lena Sundqvist

22 Jan 2013 06:24

Vännen ! Saga kommer att få det bästa av liv, hur skulle hon kunna annat med er som föräldrar? Kramar och styrka <3 <3 <3

Anonym

22 Jan 2013 06:27

Åh, <3 Stor kram till dig Ann.
Jenny (Linn)

Carina

22 Jan 2013 07:38

Stora kramar till er ♥

Tina

22 Jan 2013 11:22

Hoppas du somnade om! Ja visst är det så; det kommer lätt tankar om natten som mörknar av själva mörkret...
Hoppas ni får en bra dag idag!
Kram!

Anette

22 Jan 2013 12:46

Många kramar till er, du är fantastisk Ann.

Jenny D

22 Jan 2013 20:33

Många kramar 

Erika

22 Jan 2013 22:49

Hej.
Hoppas att det ordnar sig med sovandet, inte lätt sådant. Det är ju alltid åtminstone för mig som många orohet kommer upp, i onödan, så grubblar man på saker o ting o kan inte sova. Om jag inte kan sova, går jag upp o dricker något, vatten typ och sen försöker jag börja om på nytt. Men det funkar inte ens för mig alla gånger, men ibland. :-). Kämpa på, du och familjen, tillsammans blir man starkare. Lycka till.

Kommentera

Publiceras ej