Idag var glädjen så stor hos mig att jag fick svälja tårarna som var på väg. Vi har idag varit i skolan, Sagas klass skulle sjunga för dels en klass med yngre barn men också på ett älderboende. Vi kom iväg utan både stora protester och kramper, vilken lycka bara det, och vi kom in till klassen.
Tårarna var så nära när klassen och de yngre klasserna applåderade när Saga kom och var med, vilken härlig grupp med barn/ungdomar hon har förmånen att gå med. Sedan när jag stod och lyssnade på sångerna och såg glädjen och kände sådan värme och lycka när hon stod där bland sina klasskamrater för första gången på flera månader. Då vällde mitt mammahjärta över av lycka och glädjetårar. Var tvungen att vända mig om en kort stund för att samla mig...
Efteråt var det fika som älderboendet bjöd på. Saga var så glad och jag såg hur hon levde upp men samtidigt förstod jag att hon var trött,  hon som inte har stått och gått på detta sätt på flera månader stod och gick i ca en timme rakt av. Hon var riktigt ostadig i sin gång efteråt och tyvärr spände vi bågen för mycket, vi följde även med på syslöjden efteråt och då kom en kramp när hon satte sig ner på stolen och slappnade av lite... Men det var Sagas val att göra det och hon mådde bra av det...
Ha en fin och härlig valborg alla fina.
♥KRAM♥
 

7 kommentarer

Birgitta

30 Apr 2013 16:06

Underbart att höra ♥
att hon klarade av att vara med så länge.
Jag önskar dig/ din familj en mycket trevlig valborg
Stora kramar Gittan

Svar: Tack Gittan för att du följer oss... kram och ha en fin kväll <3 <3 <3
Ann Andersson

Lena Sundqvist

30 Apr 2013 17:01

Underbara helande tårar <3 Underbara glädjande ord <3

Svar: Tack vännen <3 <3 <3
Ann Andersson

Malin N

30 Apr 2013 17:16

Såå underbart att höra!! <3
Inget mammaöga torrt här heller, hoppas att det får komma fler tårar av den sorten framöver!
Varma valborgskramar! <3

Svar: Kram Malin och ha en fin kväll <3 <3 <3
Ann Andersson

Anonym

30 Apr 2013 20:08

Även här blev det tårar av lycka. Känner lyckan med dig ❤
Så underbart!
Kramar Jenny (Linn)

Svar: Tack vännen - lyckan är underbar och den ler mot oss alla - kram <3 <3 <3
Ann Andersson

Ammi

01 May 2013 02:04

Åh va härligt att höra! ♥

Svar: Tack vännen <3 kramar till er <3
Ann Andersson

Torun

02 May 2013 10:59

Helt underbart att höra, må det bli mycket mer sånt nu! Kramar och tankar från en framtida spamamma :-)

Svar: Tack Torun för dina ord och för att du följer oss på bloggen, jag vi ses snart hoppas jag <3 kram <3
Ann Andersson

Inger Sällström

02 May 2013 21:18

Underbart att höra! kramar <3

Svar: Tack min vän. Kram <3
Ann Andersson

Kommentera

Publiceras ej