För hur morgondagen ska gå måste jag absolut erkänna att jag har - och ganska så mycket... Då ska Sagas klass åka tåg ner till Göteborg och gå på Universeum. Vi åker tåg tidigt på morgonen och hem på eftermiddagen. Känns som om jag ska åka med Saga till världens ände...
 
Är vi hemma i lugn och ro eller i skolans miljö så känns det tryggt med hennes anfall/kramper men att åka själv med Saga och klassen (självklart är det 2 lärare med) så känner jag mig oerhört utlämnad om hon får något större anfall/kramp. Nu har hon inte haft det på 4 dagar så jag vet någonstans att snart kommer det och det brukar ju inte annonsera innan att nu kommer det utan det bara dyker upp. Men jag har bestämt mig för att vi ska åka med (om hon inte hinner bli dålig innan avfärd) och det värsta som kan hända är att vi får vända i Göteborg, alternativt åka till sjukhuset där (och då kommer vi ju till rätt ställe har jag förstått, för där verkar den bästa vården för barn finnas i Sverige :-) ), och jag kan ta taxi med henne istället för spårvagn också så blir den biten lugnare... men den som lever får se och för varje sak vi gör så lär vi oss något nytt och blir starkare och starkare.
Jenny! jag kanske ringer om det blir så illa att vi måste stanna :-) Nej skämt åsido, det kommer och ska gå bra.
 
♥♥♥♥♥ Kram alla ♥♥♥♥♥

3 kommentarer

Christina

25 Sep 2012 16:24

Håller tummarna för att ni får en fin dag! Universeum är ett jättebra ställe, i en fin stad! Välkomna till Göteborg <3

Lena Sundqvist

25 Sep 2012 20:37

Självklart kommer det att gå bra! och man vinner inget om man inget vågar eller hur?KRAMAR vännen och mod.

Jenny

25 Sep 2012 22:11

Åh, vad spännande och roligt!! Du får mer än gärna ringa Ann! Mitt hem är alltid öppet för er 💗 Önskar er en riktigt rolig resa! Kramar 💗💗

Kommentera

Publiceras ej