Ska imorgon börja trappa in en ny medicin som
läkarna som finns runt Saga tror på. Och 
ska ta bort en annan som dom tror tappat
sin verkan och att det för tillfället är därför
hon är så extremt dålig.
 
Men statusen idag är fortfarande
dålig. Sängliggandes, ryckig, skakig 
och in och ur frånvaro, och kramper
då och då. Vi ger akutmedicin
med jämna mellanrum och är i kontakt 
med sjukvården. Hon är ledsen för hon inte
klarar av något.
 
Det är så tufft att se henne i denna form. 
Vi, både Jörgen och jag, lider så med henne
men det är så skönt att han också är hemma
så vi är två som delar oro och tankar. Har väskan
återigen packad och klar - det är en absurd situation.

6 kommentarer

Malin

25 Oct 2012 16:29

Styrke kramar i massor

Svar: Kramar till er också vännen <3
Ann Andersson

Vi tänker på er hela familjen, och hoppas hoppas på den nya medicinen.

25 Oct 2012 21:20

Vi tänker på er hela familjen, och hoppas hoppas på den nya medicinen.

Inger Sällström

25 Oct 2012 21:33

Men nej, hoppas verkligen av hela mitt hjärta att den nya medicinen fungerar bättre och att det snart vänder för er Saga. Tur att ni är två som är hemma och delar detta! Styrka till er båda önskar jag! kramar

Mia

26 Oct 2012 06:50

<3 Kram <3

Jenny

26 Oct 2012 07:09

Tusen kramar och tankar!!

Lena Sundqvist

26 Oct 2012 07:44

Hoppas så innerligt att ni får en lättnad nu med den nya medicinen, åter igen önskar jag att vi hade närmare till er så att jag kunde vara med dig och bära dig över mörka vatten <3 Styrka <3

Kommentera

Publiceras ej