Även fast, som jag skrivit tidigare, jag har accepterat vår situation och att Saga inte kommer att bli så mycket bättre och framförallt inte anfallsfri, så hjälper inte det så mycket när hon blir så här dålig som hon har varit nu sedan i onsdags. Vi har väskan packad ifall vi måste åka in med henne - eller tillkalla ambulans.

Då faller man obönhört tillbaks i de djupa gropar av misströstan, oro, rädsla och alla andra svåra tankar som kommer. Vi har återigen haft en natt med 8 kramper och 3 akutmedicindoser. När hon vaknade var hon omtöcknad, ledsen, kunde inte riktig gå själv och prata ordentligt. Hon sa att hon kände sig orolig och var ledsen. Fick i henne lite frukost och mediciner och sedan i säng igen och sov drygt 1.5 timme så lugnt och fint... när hon vaknade gjorde hon det med ett leende. Så skönt!!!! Nu hoppas vi på en lugn och bra dag... och framförallt att natten blir lugn så vi alla, och framförallt älskade Saga, får sova lugnt.

4 kommentarer

Christina

07 May 2012 16:26

Vilken fantastisk kämpartjej och -mamma! Håller tummarna för en mer vilsam natt. <3

Malin

07 May 2012 20:55

Kramar och styrka. Hoppas verkligen att natten blir lugn.

Mia

07 May 2012 21:23

Håller tummarna och ber till nån högre makt att ni får sova inatt, man behöver sömnen för att orka mer <3 Kram till er....jag ringer imorgon!

Eva Helmersson

08 May 2012 20:33

Ann!Jag har inte läst så mycket på din blogg. Hittade igen den nu. Man blir helt tagen ända in i märgen! Jag ska försöka att vara mer tacksam över mitt liv! Vilka otroliga kämpar ni är - en förebild! Massor av kramar! Kusin Eva.

Kommentera

Publiceras ej