Igår hade Saga sin första krampfria dag på över en månad, så underbart och vilken glädje. Och i går kväll började vi med nya medicinen... Vi var alla så glada när vi somnade på kvällen. Vi kunde åka och hälsa på skolan och önska lärare och kompisar god jul och det var så härligt. Hon var glad när vi åkte därifrån... Natten har varit lugn, bara en mindre tonisk-klonisk kramp nu på morgontimmarna. 
Nu vill jag önska alla som följer oss på bloggen en riktigt
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR
hoppas ni alla får må bra under helgerna.
Kram alla underbara 

11 kommentarer

Lena Sundqvist

22 Dec 2012 08:55

HÄRLIGTUDERBARTJÄTTESUPERTURBOFANTASTISKTROLIGT!!!!!!!
Alla mina önskningar och alla mina förhoppningar går till att ni nu ska få ha det lugnt LÄNGE,LÄNGE,LÄNGE......for ever and ever.
KRAMAR från oss i norr

Carina

22 Dec 2012 09:09

Vad härligt att läsa. Hoppas att ni får en riktigt god Jul utan mängder av kramper.

Malin

22 Dec 2012 09:23

Underbart, önskar er en skön och härlig jul

Torun

22 Dec 2012 10:23

Bästa nyheten på länge, länge! Önskar av hela mitt hjärta att det fortsätter på samma spår!

Birgitta

22 Dec 2012 10:40

Så underbart ♥♥
Det värmer i mitt hjärta att läsa.
En god jul och Ett gott nytt år till hela din familj.
Kram Birgitta

Anonym

22 Dec 2012 19:50

Helt otroligt underbart att läsa! Önskar er en fantastiskt mysig helg med hela familjen samlad. Många kramar från mig och hela familjen.
Jenny (Linn)

Christina

23 Dec 2012 10:05

Åh, vilken glädje at läsa detta! Hoppas så på att ni kan få det lättare. En riktigt fin och god jul önskar jag er! Kramar och tankar <3 /Christina

Anonym

23 Dec 2012 15:55

Åh så underbar läsning! Nu håller vi alla tummarna för att det blir flera lugna dagar och nätter!
Riktigt God Jul till er också!

Eva

24 Dec 2012 11:09

Önskar er också en god jul och ett gott friskt, anfallsfritt nytt år!

Eva med H

Inger Sällström

25 Dec 2012 15:56

Vilka underbara nyheter! Jag känner i hela kroppen så härligt för er! <3 <3 <3

Anonym

25 Dec 2012 23:47

En fröjd för ögat! Hoppas verkligen att julhelgen fått vara fortsatt lugn för er och att den nya medicinen gör ett bra jobb!
Önskar er allt gott! <3
Kram Malin N

Kommentera

Publiceras ej